Weer terug in Mamalapuran

26 februari 2014 - Mahabalipuram, India

Na een tijd geen internet mogelijk te hebben gehad nu eindelijk weer een verhaaltje uit India.

We zitten al weer een tijdje in Mamalapuran, we zijn nu helemaal aan het relaxen. Onze dag ziet er als volgt overwegend uit: smorgens haalt Bob lekkere broodjes bij de German Backery, en dat eten we bij het hotel met een heerlijk stukje kaas, (jak kaas ook van de German Backery) en een tomaatje. Echt een gebakje. Daarna rustig even de krant lezen en een bakkie of tig doen.

Dan ff het dorp in, wat shoppen, of lekker wat drinken bij Babu aan het strand. Al weer tijd voor een lichte luch.

Nog wat winkeltjes bezoeken, of naar het zwembad, werken aan onz kleurtje, want we willen natuurlijk wel gruwlijk bruin zijn als we terug komen.

Savonds eten bij een leuk restaurandje of bij Charles en Julie, lekker spelen met Sahanna.

En dan door moe het bedje weer in.

We zijn ook nog een dagje in Pondicherry geweest, mijn shop dag. Leuk geslaagd bij High disign, en ook wat jurkjes gescoord. Sorry Kirsten en Nanouk, helaas niet veel tijd gehad om op mijn gemakkie ook voor jullie te kijken, toch best lastig om voor een ander te shoppen. Maar ik maak het goed met jullie hoor.

Even voor Bo, Opa komt a.s maandag waarschijnlijk eten, want dat doet hij altijd op maandag, dan komt hij bij ons eten, dusssss. Hij zal je nog wel bellen.

Helaas zit het er bijna op, maar we hebben wel weer zin om iedereen te zien en de poezen te knuffelen.

Lieve groeten aan iedereen, en tot snel. Kiss kiss

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anke:
    26 februari 2014
    Wat klinkt dit lekker relaxed!! Dat doen jullie goed, geniet er nog maar lekker van! Liefs, Anke
  2. Tony:
    26 februari 2014
    Ja, ja, lekker vakantiegevoel heb ik bij het lezen van je verslag.
    Veel plezier nog en groeten aan iedereen daar.
  3. Sylvia:
    27 februari 2014
    heerlijk, dat klinkt lekker relaxed. Veel genietplezier.
    Lieve groet Sylvia
  4. Kirsten:
    28 februari 2014
    Hoi hoi
    Leuk dat jullie het zo relaxed hebben! Geeft niks hoor Manon! Heb nog wel wat in mijn kast hangen en Nanouk ook...En voor je het weet zijn we aan het struinen bij Berghausplaza.. Kus Kersenpit
  5. Bo:
    28 februari 2014
    ook handig dat ik dat ff weet hahahaha ! maar is goed hoor gezellig !! kan hij ook meteen even het huis keuren hahahahaha
  6. Rietje en Dick:
    1 maart 2014
    Lieve, het is zaterdag ochtend en jullie vakantie zit er bijna op. Nog even genieten van het mooie weer. Hier is het redelijk naar Hollandse begrippen. De bloemetjes beginnen hier al boven de grond uit te komen.. Het voorjaar kondigt zich aan. Nemen jullie wat zon voor ons mee??Dinsdag is het zo ver dan komen wij naar Schiphol om jullie weer op Nederlandse bodem van harte welkom te heten. Ik verheug me daar op. Liefs van Mams en Dick. Kus
  7. Babette:
    3 maart 2014
    OH wat klinkt dit allemaal super. Hier nu regen...
    Wat een fantastische leuke verhalen. We zijn heel benieuwd naar de rest. En we verheugen ons erop dat je er weer bent!
    Liefs Ida en Babette