Eindelijk weer in India

5 februari 2014 - Mahabalipuram, India

Lieve allemaal,

We zijn er. Op schiphol kwamen we Marijke al tegen, op naar Dubai. Wat een geweldig groot vliegveld met veel pracht en praal. Heerlijk kitch, veel goud en glim, ik hou er van. Een heerlijke koffie gedronken en toen door naar India. Ook een Prima vlucht. Weinig geslapen, dus bij aan komt in Mammalapuran al bijna 22 uur op.

Pap zat al op de wacht, zo ook het halve hotel stond ons op te wachten. Onze grote vriend, mr Marradch zat als van ouds voor zijn winkeltje  met beide armen naar ons te zwaaien bij aankomt.

Het is heerlijk thuiskomen, wat is het toch heerlijk hier.
Bij pap even een bakkie gedaan en bijgekletst. Het is allemaal prima met hem. Hij heeft zich goed vermaakt en is ook al weer helemaal thuis.

Kamer even thuis gemaakt en wat gaan eten. Ondertussen al 24 uur op, nog niet moe, eerder speedy, waarschijnlijk van de slaap. We storten straks wel neer denk ik.

Bij de Fransman even lekker gegeten, onderweg ernaar toe kwamen we vele bekenden tegen, Pria is helemaal blij dat we er zijn, Asha is ook blij ons te zien.

Geld gehaald en een mega muggen kill machine gekocht.

Ondertussen al 25 uur op, dus hoog tijd voor een dutje, heerlijk...

Tot het volgend bericht...kus Bob en Manon

1. Kora:
    5 februari 2014
    Hé luitjes en nu lekker verder genieten
  2. Ada:
    5 februari 2014
    hebben jullie nu eindeiljk kunnen slapen...???
    wat een reis zeg.. 25 uur zonder slaap.
    Genietse en groet aan Frank !
  3. Bo:
    5 februari 2014
    dag tante en oom !! wat heerlijk om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en dat jullie ( jij bob en opa ) je al thuis voelen !!

wij zijn ook aan gekomen bij jullie thuis . noujha gisteren avond al .
    het is wel wennen en raar hoor zo in jullie huis zonder jullie !!
    ik heb vandaag even een speeltje gekocht voor annie ( een muisje en een of ander vlinder dingetje aan een stokje ) ze ging er namelijk met mijn usb stick vandoor en me aansteker die ze van tafel had gehaalt .. dus dacht noujha dan maar een speeltje !

nou heel veel plezier !!! en een dikke kus van mij jordy annie zusje en minoes !

kuskuskus
  4. Anke:
    7 februari 2014
    Wat fijn voor jullie en ook fantastisch om dat gevoel te hebben om thuis te komen! Genieten jullie daar maar lekker van!
  5. Rietje en Dick:
    8 februari 2014
    Zaterdag ochtend en de regen laat goed van zich horen. Maar niet geklaagd want we hebben ook een paar dagen zon gehad. De kachel hoog en de gezelligheid in huis maken. Vanmiddag schaatsen op de T.V Dick wil daar niets van missen, dus borreltje enz. Genoeg over ons. Jullie zijn liefde vol ontvangen. Doet ons goed om te horen. Nu is het wachten op de spannende verhalen wat jullie mee maken. Alles vertellen hoor! Dikke kus van Mams en Dick Later. xxxx
  6. Kirsten:
    Hey Manon,
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en genieten. Wij hebben vandaag geshopt in Zaandam. Het regent en stormt hier, dus jullie boffen met het weer daar.
    Groetje en kusjes van ons!
    PS Manon als je Cora Kemperman jurkjes kan scoren hou ik me ook aanbevolen! (maatje XXL). Ik had even die van Kirsten gepast en Super! maar natuurlijk iets te klein.
  7. Karin en Petra:
    Hoi lieffies,
    Klinkt goed! Behalve de muggen. Fijn dat het zo thuis voelt (maar dat jullie maar goed in je oren knopen dat het jullie tweede thuis is
  8. Karin en Petra:
    8 februari 2014
    De kus en groeten waren weggevallen. Bij deze: groeten en kussen :-)
  9. Esther:
    8 februari 2014
    Wat goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen, en dat jullie het meteen zo naar jullie zin hebben. Geniet ervan, en ik kijk uit naar verdere verhalen! X
  10. José:
    8 februari 2014
    Ha wat leuk om weer mee te mogen genieten van jullie belevenissen! Geniet lekker!